Voorwaarden

We verwachten van elke klant dat hij/zij steeds correcte informatie geeft bij het boeken van de rit (aantal passagiers, uur van landing,…). We verwachten dat elke boeking steeds tijdig gedaan wordt, dit geeft ons de kans om een planning op te stellen die zo dicht mogelijk aanleunt bij de verwachtingen van al onze klanten.

Ophalen in de luchthaven

Brussels Airport (Zaventem)

Omwille van coronamaatregelen mogen wij de luchthaven niet betreden. Wij zetten onze klanten af en halen onze klanten op; op Parking 15 (deze is op het gelijkvloers en is de gereserveerde parking voor taxi's). De in/uitgang is aangeduid in de rode cirkel. Op deze parking kan u tevens het testcentrum terugvinden. Hier is ook een blauwe zone waar wij als chauffeur jullie mogen opwachten. In deze blauwe zone wacht de chauffeur met het bordje met ons logo.

Charleroi

De chauffeur wacht u op buiten aan de aankomsthal bij uitgang 4 met een bordje met ons logo.

Vertragingen/Vlucht gemist

Voor onze klanten die terug keren houden wij jullie vlucht in de gaten. Op die manier kunnen wij bij vervroeging of vertraging op de juiste moment naar de luchthaven vertrekken. Indien uw vlucht vertraging heeft; of er vertraging is bij de bagage of douane vragen we om dit steeds telefonisch te laten weten. Dit kan op ons nr 0490/565609 ! (Berichten/Whatapp/Messenger worden onderweg niet gelezen door onze chauffeur) Op die manier kunnen we onze planning beter doen aansluiten voor alle klanten. Bij vertraging krijgen vertrekkende klanten altijd voorrang. 

Indien u uw vlucht gemist heeft, verwachten we dat u ons hiervan onmiddellijk in kennis stelt. De chauffeur blijft maximaal 45 minuten na de landing van uw vlucht wachten in de luchthaven. Wanneer u niets laat weten over een vertraging of over het missen van de vlucht, wordt de volledige rit in rekening gebracht.

Gelieve bij vertraging of last minute onvoorziene omstandig heden ons steeds telefonisch te contacteren. Via deze weg kunnen we het snelst ingrijpen om jullie de beste service te bieden.

Te vroeg geland

Het kan zijn dat uw vlucht vroeger geland is dan voorzien. In dat geval kan het zijn dat u even moet wachten op de chauffeur op de afgesproken plaats. De chauffeur is steeds maximaal 40 minuten na de landingstijd aanwezig op de luchthaven (hier houden we rekening met het nog ophalen van de bagage). In het geval dat de chauffeur reeds aanwezig is op de luchthaven, is er geen probleem.

Rit annuleren

Bij het annuleren van ritten rekenen we een annulatiekostprijs aan, deze prijs verschilt naargelang hoe veel op voorhand de rit geannuleerd wordt. Momenteel gelden de volgende tarieven:

Omwille de Corona maatregelen zijn we erg soepel voor annulaties. Deze werden als volgt aangepast:

  • Meer dan 48u op voorhand annuleren: € 0,00 annulatiekost

  • Tussen 48u en 24u op voorhand annuleren: de annulatiekost bedraagt de helft van de prijs van de geplande rit.

  • Minder dan 24u op voorhand annuleren: de volledige rit wordt aangerekend.

Betaling

U heeft de mogelijkheid om op voorhand te betalen op ons Rek Nr; dit is steeds makkelijk en u hoeft zich op de moment zelf geen zorgen meer te maken, u kan echter ook betalen via Bancontact, Bancontact app, Payconiq, Contant. U krijgt na elke rit een betalingsbewijs van onze chauffeur.

Het is ook mogelijk om een factuur van u rit(ten) te verkrijgen. Dit dient wel steeds op voorhand bij het boeken van de rit gemeld te worden. Na de rit(ten) ontvangt u deze per mail.

Bagage & dieren

Bij een standaardrit mag elke passagier 1 koffer en 1 stuk handbagage meenemen. Indien u meer bagage per passagier meeneemt, gelieven dit op voorhand bij de boeking van uw rit te vermelden. Anders bestaat er de mogelijkheid dat er niet voldoende plaats is in het voertuig voor alle passagiers en alle bagage.

Gelieve ook steeds bij de reservatie te vermelden wanneer u dieren meeneemt.

Privaat/Standaard vervoer

Wij bieden de mogelijkheid van privaat vervoer aan onze klanten. Indien u niet voor privaat vervoer kiest, bestaat er de mogelijkheid dat er onderweg nog andere mensen opgehaald of afgezet worden, afhankelijk van onze planning voor die dag. Een private rit kost €30 meer dan een gewone rit en moet bij de boeking vermeld worden!

Veiligheid

Het is verplicht om tijdens de rit een gordel aan te doen. Indien de reiziger zich hier niet aan houdt zonder rechtmatige reden, zal door de chauffeur een boete opgelegd worden.

Drank aan boord

Flesjes plat water zijn gratis voorzien. Tegen een meerprijs is er de mogelijkheid om cava of champagne te reserveren. Deze reservatie moet je reeds doorgeven bij het boeken van de rit bij extra opmerkingen.

Het is ook mogelijk om je eigen fles bubbels mee te brengen en te nuttigen, hier dien je wel €10 stopgeld voor te betalen.

Extra passagiers/tussenstops

Extra tussenstops en/of passagiers bij het vervoer moeten tijdens de reservatie meegedeeld worden. Per extra tussenstop die niet meegedeeld werden tijdens de reservatie wordt er een kost aangerekend vanaf €5. Dit bedrag kan oplopen naargelang hoe veel de extra tussenstop afwijkt van het originele traject.

Per extra onvoorziene passagier wordt er een extra kost aangerekend die 75% van de volledige ritprijs bedraagt.

Beschadiging aan het voertuig

Bij het beschadigen of bevuilen van het voertuig dient er onmiddellijk een forfaitaire kost betaald te worden van €100 aan de chauffeur. Dit bedrag kan nog oplopen naargelang de ernst van de beschadiging of bevuiling en de bijhorende reparatie-/opkuiskosten. Deze reparatie-/opkuiskosten worden nadien steeds integraal doorgerekend naar de klant.

Voorwaarden

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x